marți, 30 iunie 2015

Sunt o piatră sentimentală

Sunt o piatră sentimentală
Strat peste strat
m-am sedimentat
Eu peste mine, peste eu
În miez e copilăria mea,
miez subțire și luminos
peste care presează înfrângerile adulte,
peste care presează pietrele-ceilalți

Piatră fiind
mă pietrific sau mă sculptez
cu fiecare respirație a pământului,
cu fiecare cută a timpului


Arborele meu geologic arată
că mă trag din pietre de moară
Am câțiva veri care sunt pietre în pantofi
din piele de capră neagră
Alții sunt pietre la rinichi,
preferă loviturile din interior,
Și arborele urcă
până la piatra împinsă de Sisif pe munte

Sunt o piatră sentimentală
Pulsul meu se măsoară în evuri
Simt și resimt seismic
Acționez pe dinăuntru, imperceptibil
Tocmai ca sentimentele

Planul meu este să ajung pe Lună,
piatra sentimentală prin excelență.
Cine aruncă primul piatra aceasta?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu